czwartek, 26 maja 2016

66. Witam w Boże Ciało







Ten tydzień był bardzo smutny, pracowity również. Po pierwsze moja jedna kotka zachorowała i musiałam ją obserwować. Poczuła się trochę lepiej, ale w dalszym ciągu jest niepokój. Zmuszona siedząc w domu dalej wyszywałam zakładki. Lecz nie mogę teraz pokazać. Wszystko w czasie.
Zrobiłam ponownie sernik na zimno i dodałam biszkopty, dżem truskawkowy, galaretkę. 


Wyszła taka mieszanina, ale wszystko się skleiło i smakuje wyśmienicie na tak ciepłe dni.
Wszystkim życzę dobrej nocy.

4 komentarze:

  1. Zdrówka dla Was i trzymam kciuki za powrót do zdrowia kotki i właścicielki.

    Serniczkiem bym się poczęstowała, bez pachnie obłędnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że kotka niebawem wyzdrowieje.
    Serniczek wyglada pysznie. Uwielbiam serniki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo zdrowia dla kotki, na pewno szybko wróci do zdrowia :) Ciacho wygląda smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje wszystkim za miłe słowa

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz