niedziela, 24 stycznia 2016

Dziś polecam



Dziś polecam.
 
Zawsze miałam problem z ciśnieniem, a zapach kawy totalnie prowokował mnie. Próbowałam wielu kaw bez zawartości kofeiny.  Lecz dalej nie mogłam pić, ponieważ źle się czułam.

Powiedziałam sobie, że to już ostatni raz i kupiłam. Po prawie miesiącu i w rozsądnym piciu raz na jakiś czas. Chce polecić kawę Tchibo. Ma niepowtarzalny smak i aromat. Przede wszystkim czuję się dobrze i mogę wreszcie zaspokoić swoją potrzebę wypicia kawy.
Po wypaleniu świeczek zostały mi szklane osłonki, które dziś wykorzystałam na doniczki. Kupiłam jesienią cebulki narcyz w IKEA za totalnie niską cenę. Przezimowałam je na parapecie w woreczku. Mam nadzieję, że zakwitną mi na Wielkanoc.

2 komentarze:

  1. też wsadziłam cebulki narcyz, ale nie wiem czy zakwitną na Wielkanoc
    zobaczymy

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie już kiełkują i dodałam mech. fajnie widać korzenie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz