sobota, 2 stycznia 2016

Moje postanowienie


Witam serdecznie


Moje postanowienie zostało zrealizowane. Dziś dokończyłam układanie moich puzzli. Bardzo dawno nie bawiłam się w ten sposób, ale po wielu latach sprawiło mi to naprawdę przyjemność. Muszę przyznać, że puzzle zostały wykonane perfekcyjnie. Nie ma błędów oraz brakujących części.



Po wyjedzeniu poświątecznych potraw ugotowałam najprostszy obiad z zrobionymi przeze mnie piklami. Smakowało wyśmienicie.


Dzisiejszy dzień przekazuje wróżby na wrzesień. Było pochmurno i z temperaturą -10. Myślimy o urlopie, podróży. Porozmawiajmy z rodziną, ponieważ przez cały rok będziemy dla innych autorytetem. Jeśli czeka nas matura, rozpoczęcie studiów lub obrona pracy magisterskiej, weź niebieską kokardkę lub nitkę i zawiąż na niej dziewięć węzełków. To będzie twój szczęśliwy talizman.


Natomiast dziewięć panien tańczących symbolizują nam dziewięć owoców Ducha Świętego: miłość, radość, pokój, cierpliwość, dobroć, łagodność, wierność, skromność, powściągliwość.
Wieczorem w intencji dnia zapal żółtą lub złotą świecę dla swoich przewodników duchowych, aby zawsze mieli cię w opiece.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz