piątek, 15 grudnia 2017

214. Witam Grudniowo



Uwielbiam grudzień. Jest to najpiękniejszy miesiąc zimy, który kończy rok, a potem zaczynają się nowe wyzwania życia.
Fakt to drugi tydzień adwentu, ale chce podzielić się z wami moim stroikiem na świece adwentową 


oraz koszem Mikołajkowym.


Na sam koniec moje pierniczki tego roczne.



Mam wiele zrobionych dekoracji, ale to w następnym poście. Jeszcze wpadłam na coś śmiesznego i zrobiłam sobie zimowy hafcik na komórkę.

 Teraz serdecznie i cieplutko pozdrawiam, bo u mnie jest tak.

4 komentarze:

  1. Hafcik mnie oczarował:-), a pierniczki bardzo apetycznie wyglądają:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ,,opakowanie'' na telefon. Śliczne!
    Mnie jeszcze zostało dekorowanie pierniczków :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz