wtorek, 20 września 2016

78. Witam serdecznie!



Witam serdecznie!
Choć minęły wakacje, ale ostatnie dwa tygodnie spędziłam w wolnych chwilach na wyszywaniu obrazka. Chciałam mieć coś o polnych kwiatach, chwastach itd. Znalazłam pewien wzór, który oczarował mnie (nie znam autorki). Myślałam i dumałam, ponieważ były to dwa obrazki tego samego gatunku i na czerwonym tle. Wreszcie połączyłam je, musiałam dopasować wzory do wielkości ramki itd.
Oto moje etapy:







Miłego tygodnia i dobrej nocy.

4 komentarze:

  1. Wow, świetne. Połączenie dwóch motywów w jeden spójny, wyszło rewelacyjnie. Piękny obraz powstał.)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny obraz, pięknie prezentuje się oprawiony :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję, jakoś udało mi się połączyć wszystko :). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz