niedziela, 5 czerwca 2016

67. II etap - Sal od zakładki do książki




Temat do drugiego etapu zakładek był dla mnie wspaniały, bo kocham motylki, ornament cudowny i miało być jeszcze więcej zakładek, ale sytuacja moja wyczerpała mnie totalnie.

Staram się robić zakładki bardzo cienkie o ile jest to możliwe, aby nie deformować książki. Zrobiłam również zakładki do mojej książki kucharskiej z ciastami, bo zawsze zaznaczałam ręcznikiem kuchennym. Tak powstawały.
 Efekt końcowy:











 Wszystkie razem:




Wybierałam najpiękniejsze wzory z internetu, ale i trochę zmieniałam. 
  Zakończony mój II etap zakładek.


3 komentarze:

  1. ŚLICZNE, ale się napracowałaś

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zakładki! Ile ich jest, napracowałaś się.
    Link do galerii: http://hafciarkablog.blogspot.com/p/sal-zakadki-galeria.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za wszystkie komentarze. Z wielką przyjemnością je wykonywałam. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz